Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

За І півріччя 2016 року до районної державної адміністрації та органів місцевого  самоврядування  району надійшло 189 звернень, що на 30 звернень,  або на  11 % більше в порівнянні з  аналогічним  періодом з 2015 року.

Детальніше...

191059Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

  Протягом 2015 року до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі   поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 342 звернення від громадян (2014-305), що  на 37,  або 11 %   більше.  До  районної  державної  адміністрації надійшло 132 (124) звернення,    до  Чаплинської  районної  ради -50 (47),  до  селищних  рад – 57 (45),  до  сільських – 103 (89).  

         На особистому прийомі у керівництва районної  державної  адміністрації   та  керівників місцевого  самоврядування району  надійшло   156 звернень  проти    143  у  минулому році,  що на 8,3% більше. На  особистому прийому у керівництва районної державної адміністрації надійшло 25 звернень  проти 37,  керівництва районної  ради 25 проти 26,   селищних голів 20 проти 21, сільських голів –  86 проти 64.

        Збільшилась  кількість  колективних  звернень – 57 проти 43, що на 26% більше  минулорічного показника.

         Найчастіше  громадяни зверталися  до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі  з  питань що  стосуються

-  комунального  господарства – 69 звернень, 65 %   таких  звернень  надійшло до   сільських,  селищних  рад  (45),

-  аграрної  політики   і земельних  відносин – 42,

- соціального  захисту  - 36.

- освіти – 34,

- праці    і заробітної  плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку по 27.

          У звітному періоді    зменшилась кількість     звернень    громадян з питань

аграрної політики та земельних відносин (44 проти 42), соціального захисту (36 проти 78), охорони здоров’я (4  проти 11), освіти, наукової, науково-технічної діяльності  (34 проти 37),  діяльності місцевих органів виконавчої влади (1 проти 3),  з діяльності органів місцевого самоврядування (10 проти 11).  

Відбулося збільшення звернень з питань  транспорту   і зв’язку  (13  проти 9),  фінансової, митної, податкової політики (6 проти 3), праці і заробітної плати (27 проти 13),  комунального  господарства (69  проти 39), житлової  політики (16 проти 13), екології  та природних  ресурсів (2  проти 1), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (27 проти 6), з питань екології і природних ресурсів (1 проти 3),

На тому  ж рівні залишилась  кількість  звернень  з  питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (14 проти 14).

Збільшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, 70 проти 57,  що на 18 % більше в порівняні з аналогічним періодом минулого року.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження є  12 дублетних звернення (у 2014 році – 4).

детальніше...

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

         Протягом І півріччя 2015 року до районної державної адміністрації, районної ради, виконавчих комітетів сільських, селищних рад надійшло           168 звернень проти 151, що на 7,4% більше минулорічного, із них до районної державної адміністрації надійшло – 62 звернення, до районної ради – 22, селищних рад – 25, до сільських рад – 59.

На особистому прийомі у керівництва району перебувало 65 громадян проти 72, що на 11% менше.Збільшилась кількість колективних звернень – 48 проти 19, що на 60% більше минулорічного показника.

         У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань аграрної політики та земельних відносин (19 проти 24), фінансової, митної, податкової політики (4 проти 6), діяльності органів місцевого самоврядування (4 проти 8), діяльності місцевих органів виконавчої влади (1 проти 3), транспорту і зв’язку (4 проти 5).

Проте відбулося збільшення звернень з питань соціального захисту       (36 проти 28), праці і заробітної плати (8 проти 7), комунального господарства (28 проти 16), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (20 проти 14), діяльності об’єднання громадян, релігії та міжконфесійних відносин (5 проти 0), з питань забезпечення законності та охорони правопорядку (5 проти 3), екології і природних ресурсів (3 проти 2), питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (2 проти 0).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (7 проти 7), охорони здоров’я (7 проти 7), житлової політики (8 проти 8).

Збільшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, 26 проти 16, що на 38% більше.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження є               4 дублетних звернення.

До вищестоящих органів влади надійшло 19 звернень громадян проти 19.

 

6 місяців

2014

2015

+-

До Адміністрації Президента України

5

1

-4

До обласної державної адміністрації

10

14

+4

До Верховної Ради України

-

1

+1

До Кабінету Міністрів України

2

1

-1

До редакцій газет 

1

-

-1

Інші

1

2

-1

Позитивно

2

4

+2

Всього

19

19

-

Залишено на контролі

2

1

-1

         

          У порівняні з минулим роком спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян що надійшли з Адміністрації Президента України      (-4), з Кабінету Міністрів України (-1), до редакції газет (-1). Збільшилась кількість звернень до обласної державної адміністрації (+4), до Верховної Ради України (+1).

До вищестоящих органів влади надходили звернення від мешканців селищ Чаплинка (12), Асканія-Нова (1), сіл Павлівка (3), Хлібодарівка (1), Першокостянтинівка (1). Також надійшло одне звернення до обласної державної адміністрації з Черкаської області стосовно діяльності Маркеєвської сільської голови, на яке дано ґрунтовне роз’яснення.

До районної державної адміністрації, надійшло 62 звернення проти 74 у минулому році, що на 20% менше. Збільшилась вдвічі кількість колективних звернень (16 проти 8).

З урахуванням колективних звернень, до районної державної адміністрації звернулося 118 громадян.

Найбільше звернень надійшло з селищ Чаплинка (24), Асканія-Нова (8), сіл Новонаталівка (7), Першокостянтинівка (4), Павлівка (3) Преображенка (2), Надеждівка (2). По одному зверненню надійшло із сіл Балтазарівка, Іванівка, Григорівка, Строганівка, Хрестівка, Хлібодарівка, Маркеєво, Магдалинівка, Червона Поляна.

Заявниками порушено 74 питання, що на 2 або на 3% менше минулорічного показника.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, головою районної державної адміністрації, його першим заступником, заступником, керівником апарату районної державної адміністрації прийнято 22 громадянина проти 26, що на 2% менше минулорічного показника.

Протягом звітного періоду на «гарячу телефонну лінію» звернулось 3 заявники, стільки ж звернулося за аналогічний період минулого року.

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів, здійснено 48 виїздів, на яких прийнято 16 громадян проти 26 громадян у минулому році, що звернулися безпосередньо за місцем свого проживання.

Із 10 питань, порушених громадянами на виїзних прийомах, 45% становлять питання соціального захисту населення та 30% - питання житлово-комунального господарства, ремонту доріг, 15 % - питання освіти, а саме організації мережі навчальних закладів, та інші питання.

          На адресу районної державної адміністрації надійшло 37 звернень через урядову телефонну «гарячу лінію», проти 39 звернень у минулому році. Відповіді, на порушені заявниками питання, надано в терміни, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року № 898.  Найбільше на  урядову телефонну «гарячу лінію» зверталися мешканці                     с.  Шевченко (8)  та  смт Чаплинка (4).  Серед питань,   які   найчастіше  турбували   заявників,   на  першому   місці   питання -  питання  соціального  захисту (12),  на  другому  -  житлово-комунального  господарства  та    трудового  законодавства   по  6

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

Детальнiше


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні184
mod_vvisit_counterВчора176
mod_vvisit_counterНа цьому тижні184
mod_vvisit_counterНа минулому тижні880
mod_vvisit_counterУ цьому місяці184
mod_vvisit_counterУ минулому місяці3526
mod_vvisit_counterВсього347125

За останні 20 хвилин: 6
Ваш IP: 3.231.226.13
,
Зараз: 2020-06-01 11:08

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.