Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.
Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.
За 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого самоврядування району поштою та на особистих прийомах, у тому числі виїзних, надійшло 174звернення від громадян, що на99звернень менше у порівнянні з аналогічним періодом 2016 року.
Із них до районної державної адміністрації надійшло 53 (109) звернення, до Чаплинської районної ради – 3 (25),до Преображенської сільської ради – 2 (0), Хлібодарівської сільської ради – 10 (2),до селищних, сільських рад (ОТГ) – 106.