Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

191059Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

  Протягом 2015 року до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі   поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 342 звернення від громадян (2014-305), що  на 37,  або 11 %   більше.  До  районної  державної  адміністрації надійшло 132 (124) звернення,    до  Чаплинської  районної  ради -50 (47),  до  селищних  рад – 57 (45),  до  сільських – 103 (89).  

         На особистому прийомі у керівництва районної  державної  адміністрації   та  керівників місцевого  самоврядування району  надійшло   156 звернень  проти    143  у  минулому році,  що на 8,3% більше. На  особистому прийому у керівництва районної державної адміністрації надійшло 25 звернень  проти 37,  керівництва районної  ради 25 проти 26,   селищних голів 20 проти 21, сільських голів –  86 проти 64.

        Збільшилась  кількість  колективних  звернень – 57 проти 43, що на 26% більше  минулорічного показника.

         Найчастіше  громадяни зверталися  до районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування  у районі  з  питань що  стосуються

-  комунального  господарства – 69 звернень, 65 %   таких  звернень  надійшло до   сільських,  селищних  рад  (45),

-  аграрної  політики   і земельних  відносин – 42,

- соціального  захисту  - 36.

- освіти – 34,

- праці    і заробітної  плати, забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку по 27.

          У звітному періоді    зменшилась кількість     звернень    громадян з питань

аграрної політики та земельних відносин (44 проти 42), соціального захисту (36 проти 78), охорони здоров’я (4  проти 11), освіти, наукової, науково-технічної діяльності  (34 проти 37),  діяльності місцевих органів виконавчої влади (1 проти 3),  з діяльності органів місцевого самоврядування (10 проти 11).  

Відбулося збільшення звернень з питань  транспорту   і зв’язку  (13  проти 9),  фінансової, митної, податкової політики (6 проти 3), праці і заробітної плати (27 проти 13),  комунального  господарства (69  проти 39), житлової  політики (16 проти 13), екології  та природних  ресурсів (2  проти 1), забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку (27 проти 6), з питань екології і природних ресурсів (1 проти 3),

На тому  ж рівні залишилась  кількість  звернень  з  питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (14 проти 14).

Збільшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, 70 проти 57,  що на 18 % більше в порівняні з аналогічним періодом минулого року.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження є  12 дублетних звернення (у 2014 році – 4).

До вищестоящих органів влади  від  мешканців району  надійшло  37  звернень громадян проти 38  у минулому році.

 

12 місяців

2014

2015

+-

До Адміністрації Президента України

5

6

+1

До обласної державної адміністрації

26

24

- 2

До Верховної Ради України

-

3

+3

До Кабінету Міністрів України

3

3

-

До редакцій газет 

1

0

-1

Інші

3

1

+2

Позитивно

10

10

=

Всього

38

37

-1

Залишено на контролі

6

3

-3

         

          У порівняні з минулим роком спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян,  що надійшли  до  обласної  державної  адміністрації   (-2) та до редакцій газет (-1).  На одному рівні залишились звернення до Кабінету Міністрів України (3).

      В той же час збільшилась кількість звернень що надійшли до Адміністрації Президента України  (+1), до Верховної Ради України (+3) .

До вищестоящих органів влади надходили звернення від мешканців селищ Чаплинка (19), Асканія-Нова (4), сіл Першокостянтинівка (4), Павлівка (2), Хлібодарівка (1), Преображенка (1) Шевченко (1), Новонаталівка (1), Кучерявоволодимирівка (1), Надеждівка( 1),  Григорівка (1).

Від прокуратури району до районної державної адміністрації на розгляд надійшло 2 звернення за належністю.

У 2015  році безпосередньо до районної державної адміністрації   надійшло всього,   з  урахуванням звернень  від   мешканців району на урядову телефонну «гарячу лінію»  та  на  «гарячу» лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації,  262 звернення проти 209, що на 53 звернення, або 20 % більше.

з них:

- письмових звернень – 107;

- на  особистому  прийомі – 12;

- на виїзному  прийомі – 13 ;

- від Херсонського  обласного  контактного центру – 130.

За ознакою надходження районною державною адміністрацією  розглянуто 30 колективних звернень (2014 рік – 17), що на 13 більше порівняно з аналогічним періодом минулого року. 

У   2015 році  розглянуто   15  неодноразових  звернень  від  громадян.

         До  районної  державної  адміністрації письмово звертались мешканці з селищ Чаплинка -37, Асканія-Нова -5, сіл Червона  Поляна – 5,   Першокостянтинівка - 3, Надеждівка, Григорівка, Преображенка, Хрестівка,  Новонаталівка,  Балтазарівка    по 2, Строганівка, Павлівка, Долинське, Іванівка, Магдалинівка,  Скадовка.  Хлібодарівка   по 1.

На  особистому   прийомі, у тому числі виїзному,  до  голови районної державної адміністрації, його заступника, керівника апарату районної державної адміністрації надійшло 25 звернень  проти 37  у 2015 році, що на 32% менше минулорічного показника.

         У районній  державній  адміністрації  працює  «гаряча телефонна лінія», яка дає переваги громадянам, у порівнянні з письмовими зверненнями, безпосереднього спілкування по телефону з керівництвом районної державної адміністрації. Протягом звітного періоду на «гарячу телефонну лінію» надійшло  6 звернень (у 2014 році – 3).

           Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» на  веб-сайті районної  адміністрації запроваджено зворотній зв’язок   із громадянами   та  створено  можливість для  направлення  громадянами електронного звернення.

           У звітному періоді    отримано  та  розглянуто   1  електронне звернення.

           Найчастіше    у  своїх  зверненнях  громадяни  порушували питання  соціального   захисту (надання матеріальної  допомоги, призначення  соціальних  виплат) – 21, комунального  господарства (ремонт   доріг,  покрівлі багатоповерхових  будинків,  водопостачання) – 21 , освіти (зокрема значна частина  таких звернень стосувалась реорганізації навчальних  закладів) -19,  аграрної  політики   та земельних  відносин -15,  праці  та  заробітної  плати – 12.

  У 2015  році  суттєво  зросла  кількість  звернень  від Херсонського  обласного  контактного центру    (звернення  від  мешканців району на урядову телефонну «гарячу лінію»  та  на  «гарячу» лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації). Надійшло 130 звернень, або на 48 (58%) більше ніж за  2014 рік.

    Як свідчить аналіз основну частину  таких  звернень   складають  звернення з питань соціального захисту (81  або 62%), а саме з питання виплати субсидії для придбання твердого палива та скрапленого газу, нарахування та виплати державної соціальної допомоги. Це пояснюється збільшенням кількості громадян району, які звернулись з питань  за призначення субсидії та затримки надходження   коштів з  державного бюджету для виплати вказаної допомоги.

       Найчастіше на урядову «гарячу» телефонну  лінію  звертаються  мешканці селищ  Чаплинка (31),  Асканія-Нова (13), сіл Григорівка(13),  Шевченко (8),  Першокостянтинівка(8),  Маркеєво (6), Новонаталівка(5)

        Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни,  заявникам  надано ґрунтовні роз’яснення.


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні99
mod_vvisit_counterВчора132
mod_vvisit_counterНа цьому тижні543
mod_vvisit_counterНа минулому тижні1150
mod_vvisit_counterУ цьому місяці3407
mod_vvisit_counterУ минулому місяці4398
mod_vvisit_counterВсього376271

За останні 20 хвилин: 4
Ваш IP: 34.200.252.156
,
Зараз: 2020-11-26 20:38

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.