Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

За І півріччя 2016 року до районної державної адміністрації та органів місцевого  самоврядування  району надійшло 189 звернень, що на 30 звернень,  або на  11 % більше в порівнянні з  аналогічним  періодом з 2015 року.

    Із  них:  до   районної  державної  адміністрації надійшло 86 (62) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради - 16  (22),  до  селищних  рад – 28 (25),  до  сільських рад – 59 (59).

Із загальної кількості звернень 124 надійшло поштою та 65 отримано на особистих та виїзних прийомах.

За звітний період надійшло 22 колективних звернення проти 48  у  першому півріччі 2015 року, що на 26 звернень  менше показника минулого року.

У зверненнях громадянами  порушено 198 питань, що на 14,або 7 % більше у порівнянні  з минулим роком.

Як свідчить аналіз у першому   півріччі 2016 року  мешканці району найбільше звертались з питань

- соціального захисту -64 (34 %) проти 36  у минулому році;

-  комунального господарства – 32  (17%) проти 28 ;

-  аграрної політики і земельних відносин -  21 (11 %) проти 19.

        У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань освіти, наукової, науково-технічної діяльності (7 проти 20), житлової  політики (3 проти 8), заробітної  плати  (5 поти 8), охорони здоров’я (3 проти 7), фінансової, митної, податкової політики (2 проти 4), праці і екології і природних ресурсів (2 проти 3), діяльності об’єднання громадян, релігії та міжконфесійних відносин (0 проти 5), діяльності місцевих органів виконавчої влади (0 проти 1), питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (0 проти 2)

Проте, відбулося збільшення звернень з питань соціального захисту       (64 проти 36), комунального господарства (32 проти 28), аграрної політики та земельних відносин (21 проти 19) транспорту і зв’язку (6 проти 4), з питань забезпечення законності та охорони правопорядку (12 проти 5), діяльності центральних  органів виконавчої  влади (1  проти 0).  

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (7 проти 7), діяльності органів місцевого самоврядування (4 проти 4).

Збільшилося  число  звернень  від  найменш захищеної  категорії  громадян, що  надійшли  до   районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування – 36 проти 26.

У І півріччі 2016 року  Чаплинською  районною  державною  адміністрацією  розглянуто 212 звернень, з них  отримано:

 -  поштою – 75 ( з них   3  дублетних);

- на  особистому прийомі,  у тому числі виїзному – 11;

- від  Херсонського  обласного  контактного центру –126.

До вищестоящих органів влади  від  мешканців району  надійшло                        55 звернень  проти 19  у  минулому році.

 

І півріччя 2016 року

2016

2015

+-

До Адміністрації Президента України

7

1

+6

До обласної державної адміністрації

43

14

+29

До Верховної Ради України

1

1

=

До Кабінету Міністрів України

4

1

+3

До редакцій газет 

-

-

-

Інші

0

2

 

Всього

55

19

+36

Безпосередньо  до  керівництва  районної  державної  адміністрації письмово  звернулося 19 громадян, проти  22  за   аналогічний  період   минулого  року.

         За ознакою надходження районною державною адміністрацією  розглянуто  9 колективних звернень, проти 16  минулого року.

      Найбільше письмових  звернень надійшло  від  мешканців   смт Чаплинка (30),  Асканія-Нова  селищної  ради (12).

       Заявниками  з  урахуванням  звернень, що  надійшли на  урядову «гарячу телефонну»  лінію  та   «гарячу»  телефонну лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації  порушено 268 питань (95  у письмових  зверненнях    та на особистому  прийомі  та  127 питань  зверненнях,  що  надійшли від  Херсонського  обласного  контактного  центру).

          Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, заступником, керівником апарату районної державної адміністрації прийнято 11 громадян проти 16  у 2015 році.

         Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів, на  виїзних  прийомах прийнято 9 громадян,  якими порушено  16 питань.

       За  звітний    період  звернень на «гарячу телефонну лінію» не надходило.

       Відповідно до Закону України «Про внесення змін до Закону України "Про звернення громадян" щодо електронного звернення та електронної петиції» на  веб-сайті районної  адміністрації запроваджено зворотній зв’язок   із громадянами   та  створено  можливість для  направлення  громадянами електронного звернення.     У першому півріччі поточного року   отримано  та  розглянуто   1  електронне звернення.

       Суттєво зросла  кількість  звернень  від Херсонського  обласного  контактного центру    (звернення  від  мешканців району на урядову телефонну «гарячу лінію»  та  на  «гарячу» лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації). Так,    у  першому півріччі  2016 року   надійшло 126 звернень,  проти   37    за  аналогічний період 2015 року.

       Як свідчить аналіз основну частину  таких  звернень  (97 або 77%) складають  звернення з питань соціального захисту  .

       Найчастіше   на  урядову телефонну «гарячу лінію»   звертаються мешканці Григорівської  (17), Шевченківської (10),  Червонополянської (14),   сільських  та  Асканія-Нова (21),  Чаплинської (18)  селищних  рад.

          Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  надано обґрунтовані відповіді  та роз’яснення.          

 Незважаючи на ряд вжитих організаційних і методичних заходів, спрямованих на покращення роботи із зверненнями громадян, зазначена ділянка роботи потребує подальшого вдосконалення. Це, насамперед, стосується надання повних, вичерпних, достовірних відповідей на звернення громадян структурними підрозділами районної державної адміністрації та органами місцевого самоврядування.

Звернення громадян забезпечують постійний зв’язок між державою та її громадянином, надають можливість через проблеми окремого заявника бачити проблему суспільства в цілому, а реалізація через звернення конституційних прав і свобод є кроком до зміцнення демократичної правової держави. Тому робота зі зверненнями громадян залишається  й надалі пріоритетною у діяльності районної державної адміністрації, а  створення належних умов для реалізації громадянами права на звернення, виконання вимог Закону України „Про зверненнягромадян”, положень Указу Президента України від7 лютого 2008 р. № 109 „Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевогосамоврядування”  перебуває на постійному контролі керівництва.


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні91
mod_vvisit_counterВчора132
mod_vvisit_counterНа цьому тижні535
mod_vvisit_counterНа минулому тижні1150
mod_vvisit_counterУ цьому місяці3399
mod_vvisit_counterУ минулому місяці4398
mod_vvisit_counterВсього376263

За останні 20 хвилин: 3
Ваш IP: 34.200.252.156
,
Зараз: 2020-11-26 19:44

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.