Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    

Протягом 9 місяців 2016 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району надійшло 273 звернень, що на 30 звернень,  або на  11 % більше в порівнянні з  аналогічним  періодом з 2015 року.

     До  районної  державної  адміністрації надійшло 109(101) звернень,    до  Чаплинської  районної  ради - 25  (26),  до  селищних  рад – 48 (44),  до  сільських рад – 91 (72).

Із загальної кількості звернень 171 надійшло поштою та 102 отримано на особистих та виїзних прийомах.

За звітний період надійшло 32 колективних звернення, що на 19 звернень  менше показника минулого року.

У зверненнях громадянами  порушено 288 питань, що на 27,або 9 % більшеу порівнянні  з 2015 роком.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання: соціального захисту – 83, або 29 %від загальної кількості питань.

          Зменшилась кількість звернень громадян з питань екології і природних ресурсів (2 проти 3), діяльності органів місцевого самоврядування  (4 проти 9), діяльності об’єднання громадян, релігії та міжконфесійних відносин (1 проти 5), праці і заробітної плати (6 проти 11), освіти, наукової, науково-технічної діяльності (7 проти 28), фінансової, митної, податкової політики (4 проти 5), охорони здоров’я (5 проти 8), житлової політики (3 проти 8), питань державного будівництва, адміністративно-територіального устрою (0 проти 2),.

Проте відбулося збільшення звернень з питань, комунального господарства (48 проти 45), з питань забезпечення законності та охорони правопорядку (14 проти 9), аграрної політики та земельних відносин (35 проти 29), соціального захисту   (83 проти 53), транспорту і зв’язку (10 проти 9), сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (11 проти 8).

На тому ж рівні залишилась кількість звернень з питань діяльності місцевих органів виконавчої влади (1 проти 1).

Збільшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, 52 проти 28.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження є 3 дублетних звернення.

За 9 місяців 2016 року   Чаплинською  районною  державною  адміністрацією  розглянуто 291 звернення, з них  отримано:

     -  поштою – 91 ( з них   3  дублетних);

- на  особистому прийомі,  у тому числі виїзному – 18;

- від  Херсонського  обласного  контактного центру –181

- на місцеву «гарячу телефонну лінію»- 1.

Від  вищестоящих органів влади для  розгляду  надійшло 57 звернень  мешканців району проти 32  у  минулому році.

 

9 місяців 2016 року

2016

2015

+-

До Адміністрації Президента України

7

4

+3

До обласної державної адміністрації

44

21

+23

До Верховної Ради України

1

2

-1

До Кабінету Міністрів України

5

2

+3

До редакцій газет 

-

-

-

Інші

0

3

 

Всього

57

32

+28

         Заявниками  з  урахувань  звернень, що  надійшли на  урядову «гарячу телефонну»  лінію  та   «гарячу»  телефонну лінію голови херсонської  обласної  державної  адміністрації  порушено 305 питань (123  у письмових  зверненнях    та на особистому  прийомі,  181 питання у зверненнях,  що  надійшли від  Херсонського  обласного  контактного  центру та 1 питання у зверненні на місцеву «гарячу лінію» райдержадміністрації).

          Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, заступником, керівником апарату районної державної адміністрації прийнято 18 громадян проти 27  у 2015 році.

         Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів, на  виїзних  прийомах прийнято 14 громадян,  якими порушено  24 питання.

    У звітному   періоді  на «гарячу телефонну лінію»  надійшло 1 звернення.

         За 9 місяців  2016 року   суттєво  зросла  кількість  звернень  від Херсонського  обласного  контактного центру (звернення  від  мешканців району на урядову телефонну «гарячу лінію»  та  на  «гарячу» лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації). Надійшло 181 звернення,  проти   74    за  аналогічний період 2015 року.

       Як свідчить аналіз основну частину  таких  звернень   складають  звернення з питань соціального захисту  (135 або 75%).

       Найчастіше   на  урядову телефонну «гарячу лінію»   звертаються мешканці Григорівської  (22),  Червонополянської (18),   сільських  та  Асканія-Нова (32),  Чаплинської (26)  селищних  рад.

          Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  надано ґрунтовні роз’яснення.


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні63
mod_vvisit_counterВчора131
mod_vvisit_counterНа цьому тижні63
mod_vvisit_counterНа минулому тижні1411
mod_vvisit_counterУ цьому місяці2195
mod_vvisit_counterУ минулому місяці1972
mod_vvisit_counterВсього317541

За останні 20 хвилин: 2
Ваш IP: 3.234.210.89
,
Зараз: 2019-11-17 22:54

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.