Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.    

За 9 місяців 2017 року до районної державної адміністрації, органів місцевого  самоврядування  району поштою  та  на  особистих  прийомах,  у  тому числі  виїзних, надійшло 174звернення від громадян, що на99звернень менше у порівнянні з  аналогічним  періодом 2016 року.

  Із них до  районної  державної  адміністрації надійшло 53 (109) звернення,    до  Чаплинської  районної  ради – 3 (25),до Преображенської сільської ради – 2 (0), Хлібодарівської  сільської ради – 10 (2),до селищних, сільських рад (ОТГ) – 106.

 

Із загальної кількості звернень 73 надійшло поштою та 101 отримано на особистих та виїзних прийомах.

За звітний період надійшло 16 колективних звернень, що на 16 звернень  менше показника минулого року.

У зверненнях громадянами  порушено 178 питань, що на 110 питаньменшеу порівнянні  з 2016 роком.

У своїх зверненнях громадяни найчастіше порушували питання: аграрної політики і земельних відносин – 31, або 17,8%від загальної кількості питань, соціального захисту – 30 (17,2%), комунального господарства – 27 (15,5%).

Зменшилося  число  звернень  від  найменш захищеної  категорії  громадян, що  надійшли  до   районної  державної  адміністрації  та  органів місцевого  самоврядування –17проти 52.

  Протягом 9 місяців 2017 року   Чаплинською  районною  державною  адміністрацією  розглянуто 212 звернень, із них  отримано:

          -  поштою – 31;

     -  на  особистому прийомі, у тому числі виїзному – 22;

     -  на місцеву «гарячу телефонну лінію» – 3 ;

     -  від  Херсонського  обласного  контактного центру – 156.

Безпосередньо  до  керівництва  районної  державної  адміністрації                                                                                                              письмово  звернулося 16 громадян, що на 17 звернень менше  показника  аналогічного  періоду   минулого  року.

          Найбільше  письмових    звернень    надійшло    від       мешканців      селища Чаплинка (14) та села Преображенка  (5).

Від  вищестоящих органів влади для  розгляду  надійшло 12 звернень  мешканців району.

 

9 місяців 2017 року

2017

2016

+-

До Адміністрації Президента України

2

7

-5

До обласної державної адміністрації

8

44

-36

До Верховної Ради України

1

1

0

До Кабінету Міністрів України

1

5

-4

До редакцій газет 

-

-

-

Всього

12

57

-45

На електронну пошту Чаплинської районної державної адміністрації надійшло 3 звернення.

          За ознакою надходження районною державною адміністрацією  розглянуто 9 колективних звернень, що на  рівні показника минулого року.

         Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного,головою, першим заступником, керівником апарату районної державної адміністрації прийнято 22 громадянина проти 18 у 2016 році.

         Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Керівництвом районної державної адміністрації на   виїзних  прийомах  прийнято  9 громадян.  Із 9 питань,  порушених  громадянами  на  виїзних  прийомах,              3 становлять питання  житлово-комунального господарства та 3 - аграрної політики і земельних відносин.

          У звітному   періоді  на «гарячу телефонну лінію» надійшло 3 звернення, у 2016 році за аналогічний період 1 звернення.

          За 9 місяців  2017 року   зменшилась  кількість  звернень  від Херсонського  обласного  контактного центру (звернення  від  мешканців району на урядову телефонну «гарячу лінію»  та  на  «гарячу» лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації). Надійшло 156 звернень,  проти   181    за  аналогічний період 2016 року.

          Як свідчить аналіз основну частину  таких  звернень   складають  звернення з питань соціального захисту (81  або51,9%).

          Найчастіше   на  урядову телефонну «гарячу лінію»   звертаються мешканці селищ Чаплинка (26), Асканії-Нова (22), сіл Червона Поляна (15), Першокостянтинівка (11), Новонаталівка (10), Скадовка (10), Хрестівка (9),Шевченко (8), Григорівка (8), Магдалинівка (7).

          Заявниками  з  урахуванням  звернень , що  надійшли на  урядову «гарячу телефонну»  лінію  та   «гарячу»  телефонну лінію голови Херсонської  обласної  державної  адміністрації  порушено 214 питань (55 у письмових  зверненнях  та на особистому  прийомі, 3 на «гарячу телефонну лінію»  та  156 питань у  зверненнях,  що  надійшли від  Херсонського  обласного  контактного  центру).

          Всі звернення, що надійшли до районної державної адміністрації розглянуті у встановлені законодавством терміни і всім заявникам  надано ґрунтовні роз’яснення.


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні89
mod_vvisit_counterВчора132
mod_vvisit_counterНа цьому тижні533
mod_vvisit_counterНа минулому тижні1150
mod_vvisit_counterУ цьому місяці3397
mod_vvisit_counterУ минулому місяці4398
mod_vvisit_counterВсього376261

За останні 20 хвилин: 2
Ваш IP: 34.200.252.156
,
Зараз: 2020-11-26 19:38

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.