Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

Відповідно до вимог Закону України «Про звернення громадян», актів Президента України стосовно роботи з пропозиціями, заявами і скаргами громадян, з метою вирішення важливих проблем окремої людини і суспільства в цілому районною державною адміністрацією вживаються заходи щодо кваліфікованого, неупередженого та всебічного розгляду звернень громадян.

Аналіз роботи із зверненнями громадян проведено у порівнянні з аналогічним періодом минулого року.

 

         Протягом 2014 року до районної державної адміністрації, районної ради, виконавчих комітетів сільських, селищних рад надійшло 305 звернень проти 424, що на 28% менше минулорічного.На особистому прийомі у керівництва району перебувало 143 громадянина проти 208, що на 31% менше.Відбулося зменшення колективних звернень – 43 проти 58, що на 26% менше минулорічного показника.

         У звітному періоді зменшилась кількість звернень громадян з питань аграрної політики та земельних відносин (44 проти 59), сім'ї, дітей, молоді, гендерної рівності, фізичної культури і спорту (14 проти 19), соціального захисту (78 проти 91), з питань забезпечення законності та охорони правопорядку (6 проти 12), фінансової, митної, податкової політики (3 проти 7), з питань екології і природних ресурсів (1 проти 3), діяльності місцевих органів виконавчої влади (3 проти 4),праці і заробітної плати (13 проти 15).

Проте відбулося збільшення звернень з діяльності органів місцевого самоврядування (11 проти 3), освіти, наукової, науково-технічної (37 проти 30).

Зменшилось число звернень від найменш захищеної категорії громадян, що надійшли до районної державної адміністрації та органів місцевого самоврядування, 57 проти 113, що на 49% менше в порівняні з аналогічним періодом минулого року.

Під час роботи із зверненнями громадян забезпечено дотримання вимог  постанови Кабінету Міністрів України від 24 вересня 2009 року № 858 «Про затвердження класифікатора звернень». Так, за ознакою надходження є               4 дублетних звернення.

До вищестоящих органів влади надійшло 38 звернень громадян проти 58.

 

12 місяців

2013

2014

+-

До Адміністрації Президента України

20

5

-15

До обласної державної адміністрації

24

26

+2

До Верховної Ради України

2

-

-2

До Кабінету Міністрів України

3

3

-

До редакцій газет 

-

1

+1

Інші

9

3

-6

Позитивно

12

10

-2

Всього

58

38

-20

Залишено на контролі

8

6

-2

         

          У порівняні з минулим роком спостерігається тенденція до зменшення кількості звернень громадян що надійшли з Адміністрації Президента України      (-15), до Верховної Ради України (-2) та інші звернення (-6). На одному рівні залишились звернення з Кабінету Міністрів України.

В той же час збільшилась кількість звернень що надійшли до обласної державної адміністрації (+2) та до редакції газети (+1).

До вищестоящих органів влади надходили звернення від мешканців селищ Чаплинка (12), Асканія-Нова (3), сіл Іллінка (2), Молочне (1), Першокостянтинівка (1), Преображенка (1) Шевченко (1), Маркеєво (1), Іванівка (1).

Від прокуратури району до районної державної адміністрації на розгляд надійшло 3 звернення за належністю.

До районної державної адміністрації, надійшло 209 звернень проти 198, що на 5,5% більше. Зменшилась кількість колективних звернень громадян, а саме: 17 проти 32.

З урахуванням колективних звернень, до районної державної адміністрації звернулося247 громадян.

Найбільше звернень надійшло з селищ Чаплинка (31), Асканія-Нова (9), сіл Павлівка (4), Шевченко (5), Іллінка (5), Першокостянтинівка (6), Надеждівка (5), Балтазарівка (2), Маркеєво (2), Іванівка (3), Кучерявоволодимирівка (4).

Заявниками порушено 217 питань, що на 8 або на 3,5% більше минулорічного показника.

Згідно з графіком особистого прийому, у тому числі виїзного, головою районної державної адміністрації, його заступниками, керівником апарату районної державної адміністрації прийнято 48 громадян  проти 67, що на 28% менше минулорічного показника.

         Робота «гарячої телефонної лінії» дає переваги громадянам, у порівнянні з письмовими зверненнями, безпосереднього спілкування по телефону з керівництвом районної державної адміністрації. Впроваджена вона і у виконавчих комітетах сільських, селищних рад та структурних підрозділах районної державної адміністрації. Протягом звітного періоду на «гарячу телефонну лінію» надійшло 3 звернення (в 2013 році – 5 звернень).

Продовжено практику виїзних прийомів громадян за місцем їх проживання. Керівництвом районної державної адміністрації та керівниками її структурних підрозділів, здійснено 125 виїздів, на яких прийнято 68 громадян проти 101 на яких прийнято 30 громадян у минулому році, що звернулися безпосередньо за місцем свого проживання.

Із 14 питань, порушених громадянами на виїзних прийомах, 25%  становлять питання сільського господарства, 45% - соціального захисту   населення та 30% - питання житлово-комунального господарства.

          На адресу районної державної адміністрації надійшло 82 звернення через урядову телефонну «гарячу лінію», проти 46 звернень у минулому році. Відповіді, на порушені заявниками питання, надано в терміни, передбачені постановою Кабінету Міністрів України від 12 серпня 2009 року  № 898. 


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні119
mod_vvisit_counterВчора331
mod_vvisit_counterНа цьому тижні844
mod_vvisit_counterНа минулому тижні880
mod_vvisit_counterУ цьому місяці844
mod_vvisit_counterУ минулому місяці3526
mod_vvisit_counterВсього347785

За останні 20 хвилин: 6
Ваш IP: 3.231.220.225
,
Зараз: 2020-06-03 07:47

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.