Чаплинська районна державна адміністрація

Офіційний сайт

Пошук на сайті

joomla

20151001130402 1Динаміка соціально-економічного розвитку в розрізі галузей економіки Чаплинського району:

  • Промисловість.
  •  Будівництво
  • Сільське господарство
  • Транспортний комплекс.
  • Розвиток ринку праці.

Обсяг реалізованої промислової продукції підприємств основного кола, що звітують у відділ статистики у Чаплинському районі за січень – червень 2017 року складає 32286,3 тис. грн, що складає 0,3 % до всієї реалізованої продукції.

Інформація щодо обсягу виконаних будівельних робіт по Чаплинському району конфіденційна відповідно до Закону України «Про державну статистику».

 

В районі скошено ранніх зернових  на площі 37460,03 га (97,6% ) при середній урожайності 30,0 ц/га валовий збір становить 112505,0 тонн, з них озимого ячменю з площі 3627,43 га (100,0% ) при середній урожайності 38,1 ц/га валовий збір становить 13819,0 тонн, озимої пшениці – 22281,33 га (97,2%) при середній урожайності  33,3 ц/га валовий збір становить 74166,0 тонн, ярого ячменю – 9149,49 га (97,8%) при середній урожайності 21,2 ц/га валовий збір становить 19442,0 тонни, ярої пшениці – 133,08 га (100,0%) при середній урожайності 11,9 ц/га валовий збір становить  159,0 тонн, вівса 57,9 га (100,0%) при середній урожайності 34,4 ц/га валовий збір становить 199,0 тонн, гороху – 2060,8 га (95,8%) при середній урожайності 21,4 ц/га валовий збір становить 4417,0 тонн , озимого жита – 126,0 га (100 %) при середній урожайності 20,2 ц/га валовий збір становить 254,0 тонн, віки – 24 га (100,0%) при середній урожайності 20,5 ц/га валовий збір становить 49,0 тонн. Крім того, з площі 5169,75 га (100,0%) озимого ріпаку при середній урожайності 20,2 ц/га валовий збір становить 10435,0 тонн, ярого ріпаку – 102,0 га (66,6 %) при середній урожайності 19,8 ц/га валовий збір становить 202,0 тонни, гірчиці – 853,0 га (100,0 %) при середній урожайності 3,7 ц/га валовий збір становить 318,0 тонн, льону – 879,0 га (45,0 %) при середній урожайності 11,4 ц/га валовий збір становить 1004,0 тонни, коріандру – 134,0 га (32,7 %) при середній урожайності 4,5 ц/га валовий збір становить  60,0 тонн, соняшнику – 666,0 га (4,7 %) при середній урожайності 11,3 ц/га валовий збір становить 756,0 тонн, сої – 180,0 га (0,8 %) при середній урожайності 34,4 ц/га валовий збір становить 620,0 тонн. Зібрано 27172 тонни (87,3%) овочів. Підготовлено ґрунту під посів озимих культур  24300 га (83,8%).

В районі налічується:

- 13155 гол. великої рогатої худоби (- 4 гол. до 2016 року), в тому числі корів 8300 гол. ( - 24 гол. до 2016 року);

- 7177 гол. свиней ( + 486 гол. до 2016 року);

- 5201 гол. овець і кіз ( + 332 гол. до 2016 року);

- 84,6 тис. гол. птиці (+ 6,2 тис. гол. до 2016  року).

Господарствами усіх форм власності реалізовано м’яса 1615 тонн (2016 рік - 1610 тонн), молока 8944 тонни (2016 рік – 8926 тонн), яєць 4820 тис.шт. (2016 рік – 4803тис.шт.).

Послуги з перевезення населення (пасажирів) надає Чаплинська автоколона ВАТ «Каховське АТП-16506». Діє 11 автобусних маршрутів (3 - приміських,  7 – міжміських та 1 - сезонний), працює 8 автобусів.

Станом на 23 серпня 2017 року в районі працевлаштовано на вільні робочі місця 622 особи. Надано послуги профпідготовки, перепідготовки або підвищення  кваліфікації 211 особам. Укладено 19 договорів з роботодавцями району на проведення громадських робіт, до яких залучено 82 особи. На тимчасові роботи з початку року залучено 24 особи.

1.2. Виконання бюджету та проблемні питання.

За січень – липень 2017 року з урахуванням дотації та субвенцій з державного бюджету до загального фонду бюджету району надійшло 107497,8 тис грн, у тому числі: надходження по податках та зборах – 4673,1тис грн, що складає 135,6 %  від запланованих показників. Надходження базової дотації становить 279,7 тис грн -  100,0 % від запланованих показників, додаткової дотації – 3076,6 тис грн - 100,0 % від запланованих показників, субвенції на соціальний захист населення надійшло   78306,2 тис грн, що складає 98,8 % від запланованих показників, субвенція з державного бюджету на відшкодування лікарських засобів – 207,2 тис грн - 100,0 % від планових показників, освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 3349,0 тис грн - 100,0 % від планових показників, медичної  субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 15343,7 тис грн - 100,0 % від планових показників, іншої  субвенції – 2262,3 тис грн, що складає 94,7 % від плану.

Надходження до районного бюджету з урахуванням дотацій та субвенцій з державного бюджету становлять 107497,8тис грн, у тому числі: надходження по податках та зборах – 4673,1тис грн, що складає 135,6% від запланованих показників. Надходження базової дотації становить 279,7 тис грн - 100,0 % від запланованих показників, додаткової дотації – 3076,6тис грн - 100,0 % від запланованих показників, субвенції на соціальний захист населення надійшло 78306,2 тис грн, що складає 98,8 % від запланованих показників, субвенція з державного бюджету  на відшкодування лікарських засобів – 207,2тис грн - 100,0 % від планових показників, освітньої субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам – 3349,0тис грн - 100,0 % від планових показників, медичної субвенції з державного бюджету місцевим    бюджетам – 15343,7 тис грн - 100,0 % від планових показників, іншої  субвенції  – 2262,3 тис грн., що складає 94,7 % від плану.В порівнянні з відповідним періодом 2016 року надходження по податкам та зборам по Преображенській та Хлібодарівській сільських радах збільшились на 897,5 тис грн, по районному бюджету надходження зменшилися на 11347,4 тис.грн в зв’язку з утворенням на території району об’єднаних територіальних громад до бюджету яких з 01 січня 2017 року надходить податок на доходи фізичних осіб.

1.4. Інноваційно-інвестиційна діяльність.

Загальний обсяг прямих іноземних інвестицій, внесених в економіку району,  станом на 01 червня 2017 року, становить 331,4 тис.дол США, що складає 0,2 % до загального підсумку. В розрахунку на одного мешканця району припадає 9,5 дол. США іноземних інвестицій. Інвестиції надійшли з  Німеччини, Туреччини та Норвегії. Найбільші обсяги іноземного капіталу зосереджено на підприємствах сільського господарства.

Продовжується робота по впровадженню і реалізації на території району проектів в галузі відновлюваних джерел енергії.

1.5. Вирішення проблем паливно-енергетичного комплексу та житлово-комунального господарства.

Для підвищення безпеки використання скрапленого газу у побуті за минулий рік Чаплинським газонаповнювальним пунктом ДП «Газпостач» ПАТ «Херсонгаз» (далі – Чаплинський ГНП) створено електронну базу абонентів, яка містить поіменний та по адресний реєстр користувачів скрапленого газу. Розпочато роботу з поновлення застарілої бази карток абонентів (реєстрація нових газобалонних установок, усунення та корегування невідповідностей в існуючих картках). Питання забезпечення населення скрапленим газом знаходиться на постійному контролі, маршрути доставки скрапленого газу погоджуються з районною державною адміністрацією.

У липні 2017 року Чаплинським ГНП ДП «Газпостач» ПАТ «Херсонгаз» реалізовано в населених пунктах Чаплинського району 10 038 кг (478 балонів) скрапленого газу. Потреба у скрапленому газі по Чаплинському районі у липні 2017 року складала 166 балонів, тобто, потреба у скрапленому газі в липні 2017 року забезпечена на 288,0 %.

На даний  час в районі у державного реєстратора зареєстровано 37 ОСББ, інші знаходяться в стадії оформлення.

Загальна кількість артсвердловин, задіяних під централізоване водопостачання – 102 шт. Із загальної кількості свердловин функціонують 83 шт, законсервовано 19 шт. На артезіанських свердловинах встановлено 71 водолічильників, що становить 85,5 %.

Для розміщення полігонів ТПВ в районі виділено 20 земельних ділянок орієнтовною загальною площею 42,7 га. Документи на право користування земельними ділянками під полігонами твердих побутових відходів (далі – полігони ТПВ), в наявності лише у Долинської (2011 рік), Скадовської сільських рад (2012 рік) та Чаплинській селищній раді (2013 рік). До реєстру місць видалення відходів включено полігони Чаплинської та Асканія-Нова селищних рад, Маркеєвської, Надеждівської, Скадовської, Долинської та Преображенської сільських рад, якими розроблено та у встановленому порядку затверджено паспорти місць видалення відходів.

Станом на 01 січня 2017 року в установленому законодавством порядку в районі відбулась децентралізація, під час якої утворено 4 об’єднані територіальні громади: Чаплинська, Асканія-Нова, Хрестівська, Присиваська (Чаплинська та Асканія-Нова селищні, Хрестівська та Григорівська сільські ради).

У зв’язку з цим, районна державна адміністрація втратила повноваження щодо контролю за здійсненням органами місцевого самоврядування делегованих повноважень органів виконавчої влади.

До Асканія-Нова селищної ради увійшла Маркеєвська сільська рада, до Чаплинської селищної ради – Скадовська сільська рада, до Хрестівської сільської ради – Надеждівська та Долинська сільські ради.

1.6. Соціальний захист та подолання бідності (зайнятість населення, заборгованість із заробітної плати та виплати пенсій, матеріальної допомоги).

З питань нарахування соціальної допомоги та субсидій за січень – липень 2017 року 3834 чол., що становить 118,3,0 % у порівнянні з відповідним періодом минулого року коли звернулося  3241 чол.

Проведено 12 засідань комісії по призначенню громадянам державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім’ям та субсидії. За рішенням комісії допомогу малозабезпеченим сім’ям призначено 50 сім’ям, субсидію – 656 сім’ям.

З початку 2017 року з державного та обласного бюджетів для виплати компенсацій, допомог та надання пільг громадянам, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи надійшло та було виплачено 22,7 тис. грн, що становить 70,5 % до відповідного періоду 2016 року, за який було виплачено 32,3 тис. грн. Кредиторська заборгованість по програмі «Пільги на медичне обслуговування осіб, які постраждали внаслідок Чорнобильської катастрофи» відсутня. Оздоровлено 2 громадян з числа учасників ліквідації наслідків аварії на Чорнобильській АЕС за рахунок коштів державного та районного бюджетів.

Надана щомісячна адресна допомога внутрішньо переміщеним особам  для покриття витрат на проживання, в тому числі на оплату житлово-комунальних послуг на суму 405,8 тис. грн.

По державній програмі «Заходи із соціального захисту дітей, сімей, жінок та інших найбільш вразливих категорій населення» виплачено матеріальну  допомогу 6 малозабезпеченим особам  та 1 інваліду на суму 4,5 тис. грн.

1.7. Стан справ у закладах науки, освіти, культури, охорони здоров’я, розвиток фізичної культури та спорту, робота з жінками, молоддю та неповнолітніми.

На території Преображенської та Хлібодарівської сільських рад працює 1 загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів, 1 ясла - сад , та 1 навчально-виховний комплекс типу «Загальноосвітній навчальний заклад – дошкільний навчальний заклад. Кількість учнів, охоплених загальною середньою освітою становить 409 осіб. Навчальні заклади розміщені в типових будівлях. Загальна кількість учнівських місць – 950. Для забезпечення відповідного рівня навчально-виховного процесу школи мають достатню кількість навчальних аудиторій, кабінетів спортивні зали, їдальні, майстерні.

Навчально-виховний процес в загальноосвітніх навчальних закладах забезпечує 80 працівників, з них - 40 педагогічних. Серед них працює 3 вчителі-методисти, 8 старших вчителів, 13  вчителів вищої категорії.

Кількість дітей, охоплених дошкільною освітою становить - 125 осіб.

У Хлібодарівському  дошкільному навчальному закладі функціонує 2 групи, якими охоплено 42 дитини. Черга складає 18 дітей, більшість з яких планується влаштувати в групу  з початку нового 2017/18 навчального року.

У Преображенському ясла-саду функціонує 4 групи, якими охоплено 83 дитини. Діти дошкільного віку (від 3 до 6 років), 100% охоплені дошкільною освітою на території ради. Черга складає 12 дітей (віком до 3 років).

Садочки впроваджують програму розвитку «Впевнений старт» та програму  «Дитина» (у новій редакції). Заклади мають комп’ютери і підключені  до мережі Інтернет. Впроваджуються нові Державні стандарти з початкової та загальної освіти. Розпочато викладання з першого класу іноземної мови та з другого класу  інформатики. Профільне навчання у 2016-2017 році здійснювалося за трьома профілями: технологічним, біотехнологічним, української філології.

На території Преображенської та Хлібодарівської сільських рад нараховується 4 заклади культури – 2 сільські будинки культури, 2 бібліотеки, а також 3 пам’ятки історії та 2 пам’ятки археології (кургани). Протягом звітного періоду усі об’єкти збережено, проте бібліотечний заклад у с. Преображенка тимчасово не функціонує у зв’язку з процесом його передачі до Преображенської ЗОШ.

На території Преображенської сільської ради розташований футбольний стадіон, обладнаний лавками для глядачів. На території Преображенської ЗОШ знаходиться вуличний спортивно-розвиваючий комплекс, який укомплектований тренажерами для розвитку різних груп м'язів, турніки , бруси, шведські стінки тощо.

На території Хлібодарівської сільської ради розташований сучасний футбольний стадіон «Колос», який повністю обладнаний для проведення футбольних змагань на високому рівні. Крім того, в парковій зоні с. Хлібодарівка встановлено сучасний вуличний спортивно-розвиваючий комплекс, в який входить необхідне спортивне обладнання та 2 спортивно - розвиваючих комплекси для дітей молодшого віку, які оснащені відповідним спортивним обладнанням. При Хлібодарівському НВК «Загальноосвітній навчальний заклад І-ІІІ ступенів дошкільний навчальний заклад» встановлено спортивний комплекс, обладнаний необхідним спортивним інвентарем. Усі спортивні майданчики та стадіони мають вільний доступ для різних верств населення.

В районі функціонують 2 заклади охорони здоров'я: районна лікарня та районний центр первинної медико-санітарної допомоги, до складу якого увійшли 2 лікарські амбулаторії смт Асканія-Нова та с. Строганівка, 10 амбулаторій загальної практики, 13 фельдшерських пунктів.

Організація надання протитуберкульозної медичної допомоги хворим на туберкульоз здійснюється відповідно до затверджених локальних клінічних протоколів надання протитуберкульозної медичної допомоги населенню для первинного та вторинного рівня, залучено громадські організації до роботи з групами ризику (працівники соціальної служби для сім’ї, дітей та молоді), сформовані поіменні списки осіб, які відносяться до групи ризику, забезпечено щомісячний контроль за флюорографічним обстеженням осіб.Функціонує лабораторна мережа мікробіологічної діагностики туберкульозу. Протягом січня - липня 2017 року флюорографічним обстеженням охоплено 8977 осіб (65,41 % від річного плану), з них осіб, що не обстежувались більше 2-х років – 1012 (44,62% від річного плану). Виконано 55 досліджень мазків мокротиння.

Шляхом цитологічного дослідження з початку року було обстежено 4521 жінка репродуктивного віку (38,5 % від річного плану), з них осіб, які більше   2-х років не обстежувалися - 572  особи (42,7 % від річного плану) та виявлено 575 жінок з передпухлинним станом. Також обстежено 2138 чоловіків у віці 40 років і старше (36,0 % від річного плану), в тому числі 436  осіб з числа тих, що не обстежувались більше 2-х років (32,3 % від річного плану), виявлено передпухлинних станів - 205.

2. Суспільно-політична ситуація в районі

2.1. Основні заходи щодо забезпечення законності прав, свобод та інтересів громадян.

Районною державною адміністрацією проводяться консультації з громадськістю з питань, що стосуються реалізації та захисту прав і свобод громадян, задоволення їх політичних, економічних, соціальних, культурних та інших інтересів.

В газеті «Голос Таврії», на офіційному веб-сайті районної державної адміністрації в рубриці «Консультації з громадськістю»,  на сторінці районної  державної адміністрації  в  соціальній мережі «Фейсбук» постійно оновлюється інформація щодо публічного громадського обговорення та  висвітлення соціально – економічних реформ.

2.2. Взаємодія місцевих органів виконавчої влади з об’єднаннями громадян та політичними партіями.

Районна державна адміністрація проводить активну роботу, спрямовану на розвиток інститутів громадянського суспільства та забезпечення суспільно-політичної стабільності у регіоні. Особливу увагу було приділено налагодженню ефективної взаємодії з громадськістю. З метою сприяння обміну інформацією між політичними, громадськими організаціями та органами виконавчої влади, забезпечення проведення діалогу з різних суспільно-політичних і соціально-економічних проблем діє громадська рада при районній державній адміністрації. На своїх засіданнях рада здійснює аналіз суспільно-політичної та соціально-економічної ситуації в районі, попередній розгляд деяких проектів розпоряджень та інших нормативних документів райдержадміністрації з найважливіших питань суспільного життя, внесення пропозицій щодо розроблення проектів таких документів. Робота ради сприяє узгодженню позицій районних організацій політичних партій та громадських об’єднань і органів виконавчої влади з метою поглиблення демократичних реформ в районі, розв’язанню актуальних проблем суспільного життя та забезпеченню громадянського миру і злагоди.

Керівники районних організацій політичних партій та громадських організацій на засіданнях громадської ради при райдержадміністрації постійно отримують інформацію про соціально-економічний та суспільно-політичний розвиток району. Крім того, окремо з керівниками районних організацій політичних партій проводяться зустрічі, консультації, в разі необхідності надається методична допомога, представники партій різного політичного спрямування залучаються до інформаційно-роз’яснювальної роботи, запрошуються на масові заходи, що проводяться райдержадміністрацією (колегії, семінари, наради, збори, мітинги та ін.). Крім того  в районі збережено міжнаціональну та міжконфесійну злагоду. На території району зареєстровано та діють 32 громадські організації.

Пріоритетами в діяльності районної державної адміністрації у сфері розвитку суспільно-політичних відносин залишається залучення громадських та політичних організацій до реалізації соціальних проектів, попередження проявів нетерпимості на релігійному ґрунті, забезпечення рівноправних відносин і тісної взаємодії представників різних етносів, збереження та підтримка доброзичливих і толерантних взаємовідносин між представниками національних меншин, унеможливлення проявів національного екстремізму, сепаратизму, антисемітизму за рахунок підвищення рівня освіченості й культури суспільства.

3. Організаційно-кадрові питання місцевих державних адміністрацій

3.1. Стан кадрового забезпечення керівного складу місцевих державних адміністрацій.

Станом на 01 жовтня 2017 року в районній державній адміністрації вакантна посада заступника голови районної державної адміністрації.

3.2. Взаємодія місцевих державних адміністрацій з керівництвом центральних органів виконавчої влади щодо призначення керівників територіальних підрозділів, керівників підприємств, установ, організацій, що перебувають у державній власності.

Відповідно до розпорядження голови обласної державної адміністрації від  30 вересня 2010 року № 831 «Про виконання в області Указу Президента України від 16 квітня 2010 року № 542/2010 «Про деякі питання забезпечення здійснення повноважень місцевими державними адміністраціями» районною державною адміністрацією забезпечується дотримання порядку погодження призначення та звільнення з посад  керівників територіальних центральних органів виконавчої влади.                                      

З початку поточного року погодження  призначень відсутні.

4. Вирішення найважливіших соціально-економічних проблем на 2017 рік.

Станом на 01 вересня 2017 року заборгованість із виплати заробітної плати та по виплаті пенсій відсутня.

5. Проблемні питання, що потребують негайного вирішення.

У сфері житлово-комунального господарства необхідно активізувати роботу щодо скорочення заборгованості населення минулих років за надані житлово-комунальні послуги. У сфері податків необхідно вжити заходів щодо скорочення терміну розгляду справ в органах судочинства стосовно погашення податкового боргу.

Для підтримки розвитку агропромислового комплексу з державного бюджету профінансовано державну програму КПКВ – 2801360 – «Часткова компенсація вартості електроенергії, використаної для поливу на зрошувальних землях» 4874,2 тис.грн, зареєстрована кредиторська заборгованість в органах державного казначейства.


mod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_countermod_vvisit_counter
mod_vvisit_counterСьогодні185
mod_vvisit_counterВчора176
mod_vvisit_counterНа цьому тижні185
mod_vvisit_counterНа минулому тижні880
mod_vvisit_counterУ цьому місяці185
mod_vvisit_counterУ минулому місяці3526
mod_vvisit_counterВсього347126

За останні 20 хвилин: 6
Ваш IP: 3.231.226.13
,
Зараз: 2020-06-01 11:14

Економiка

blind

Головне меню

Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер
Баннер

Copiright © 2016, Чаплинська РДА. Всі Права Захищені.